Gece kelebeği nerede uyur dostum gündüz?
Nedir bu ötüş sinsi sinsi?
Neden karanlık üstümüz?
Bak aynı renginde değil çiçek bile
İkiyüzlülüğü bu ayışığının düpedüz
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Ayışığında gerçeğin çarmıha gerilişi
Gece kelebeği nerede uyur dostum gündüz?
Nedir bu ötüş sinsi sinsi?
Neden karanlık üstümüz?
Bak aynı renginde değil çiçek bile
İkiyüzlülüğü bu ayışığının düpedüz