... Canım... Sevgilim...
Ağlamakmi Kaldi Senden Bi̇r Tek Hatira. / Yağmurlar Yağinca Beni̇ Hatirla.
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Ağlamakmi Kaldi Senden Bi̇r Tek Hatira. / Yağmurlar Yağinca Beni̇ Hatirla.
kuyruğuna bağladığım umutlarımı da alıp / ucuz bir ateş ardında yitiklere koşan uçurtmamdan
Kırmızının ceneviz lekelerine dönüştüğü / Rutubet mayaları efkâra yamanan o tenhada
Herşey olabildiğince vardı içimde, / Ceviz kabuğundan yaptım ilk sevdayı, /
. / siz hiç bilet almadınız hiçbir istasyondan / elbette
Hayat, sürprizleriyle güzeldir. / Sürprizleriyle büyütür, hayat. / Çağlayan gibi
cinayetlere kefil sözcüklerle başlıyor / şarapkırıkları / anlık hatırlamaların buğusundan
Öfkeli bir yaşamın palazlı masallarında / İlmekli bir yüreğin örgüsüdür korumuz
......hava puslu, soluk,ağır / sahilde.... / denizi içiyor gözlerim
Dün geldim, bu gün yoldayım, sonrasını bilemem, / Merdiven basamağından, in desen de
Yaşıyorum; yaşarken / Yaşıyorum dünyanın bir küçük noktasında, / Benimle