"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

İçimi Yanılttığım Bir Sendin..!

herşey uzak..senin kadar..!

yazı resim

gözlerimde sistin..
göremiyordum uzağı..
bir sendin gördüğüm..
yalvarırca baktığım..
tutup savurduğun hayallerimin anlamı
kendimi yanılttığım ihanetindi..
içimi yanılttığım bir sendin aşk diye..

Yorumlar

Başa Dön