gözlerimde sistin..
göremiyordum uzağı..
bir sendin gördüğüm..
yalvarırca baktığım..
tutup savurduğun hayallerimin anlamı
kendimi yanılttığım ihanetindi..
içimi yanılttığım bir sendin aşk diye..
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
herşey uzak..senin kadar..!
gözlerimde sistin..
göremiyordum uzağı..
bir sendin gördüğüm..
yalvarırca baktığım..
tutup savurduğun hayallerimin anlamı
kendimi yanılttığım ihanetindi..
içimi yanılttığım bir sendin aşk diye..