"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Olsun

Telefonla konuşuyorduk. Ona olan sevgim her konuşmadan sonra bir kat daha artıyordu. Sadece sesi vardı ama Olsun...

yazı resim

Sesini duyuyorum
Ama yüzünü göremiyorum
Olsun
Yeter ki senden bir şey olsun.

Yorumlar

Başa Dön