Sesini duyuyorum
Ama yüzünü göremiyorum
Olsun
Yeter ki senden bir şey olsun.
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Telefonla konuşuyorduk. Ona olan sevgim her konuşmadan sonra bir kat daha artıyordu. Sadece sesi vardı ama Olsun...
Sesini duyuyorum
Ama yüzünü göremiyorum
Olsun
Yeter ki senden bir şey olsun.