"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Yıllar Sonra

bir zamanlar sevdiğimi / hala sevdiğimi / seni sevdiğimi..

yazı resim

Yıllar sonra birgün,
Seni anlatacağım soranlara
Güzeldi diyeceğim,
Yüreği kocamandı diyeceğim,
Renkler gözlerini kıskanırdı diyeceğim..
Yaktığı sayfaların dumanı
Hala odamda diyeceğim..
Kızacağım kendime/ sana kızacağım
Soluğumun tükendiği anda/ onlara
Adını söylemiyecğim..
Bir zamanlar sevdiğimi
Hala sevdiğimi
Seni sevdiğimi..

Yorumlar

Başa Dön