"Bu saatte hala uyanık olanların ya derdi büyük, ya da ertesi günün derdi hiç bitmeyecek." - Dorothy Parker (kurgusal)"

Yok Oluşu Kabul Etmemek İçin

yazı resim

Sonuna geldiğime inandım, nefes aldığım yaşantının. Çıkmaz sokaklarla toslamaktan iyidir "Beklemek yada yola devam etmemek". O halde yoluma devam etmeden beklemeliyim; yarın için, uyumak için, kâbus görmemek için ve en önemliside "Yok oluşu kabul etmemek için"

Yorumlar

Başa Dön