Yaşamım boyunca, ondan birşey öğrenemeyeceğim kadar cahil bir adamla karşılaşmadım. -Galilei |
|
||||||||||
|
Allah’ın verdiği suya sayaç takan,daha ileri gidip kart iliştiren belediyeye kızıyorum açıkçası!..hele hele,tam yıkanırken,sabunlu haldeyken,kartlı sayaç tık durmuyor mu,sinir oluyorsun,başlıyorsun Allah ne verdiyse söylenmeye...ha bir de evde senden başka biri daha yoksa,yıkanamadan,her yerinde sabun köpüğü,çıkıyorsun banyodan... sonra kart ara,koş sayacın başına,okut,sular akmaya başlıyor yeniden...ve yeniden banyo yapma işlemi...insanın,şırıl şırıl akan bir dereye dalıp yıkanası düşüyor aklına....şıpırdak bir balık olası geliyor... yıkanmanın bir yığın çeşiti var tabii..beyin yıkamak meselesi bunlardan birisi...yaşadığın zaman içinde beyin de kirleniyor...bebekliğin,çocukluğun o tertemiz beyni olmaktan çıkıyor,yaşadıklarının bıraktığı izlerle lekeleniyor,yoruluyor...onu da yıkamak gerekiyor bazen...bunun da bir yığın şekli var elbette..kimimiz kitap okuyarak,kimimiz bulmaca çözerek,kimimiz şarkı söyleyerek,kimimiz bir şeyler yazıp çizerek,kimimiz uyuyarak vs...yapar beyin temizliğini...hatta,kimimiz olur olmaz sözler sarfederek,olur olmaz şeylere ağlayarak... mesela ben,en ağlanmayacak şeylere bile ağlarım..sanki dünya yıkandı bu gözyaşlarıyla der, durulurum!.😀 işte bu kadar!...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |