Bilen sever. -Leonardo da Vinci |
|
||||||||||
|
Kimseler aramaz oldu beni Varlığım önemli değil kimsenin gözlerinde Belki yaşıyorum, belki de bir hiçim Aslında hiçliğim de önemli değil benim İnsanlara fayda sağladığın derece varsın Faydan kesildi mi, bir hiçsin sen Anlamsızlaşır bedenin ve ruhun Aslında ruhun da hiçti senin Sevda bir düş sanki hayatımda Hiç uzanamadığım bir uzaklıkta Olmayan bir çirkinliğin arkasına saklanan Yüreğimin el değmemiş duygularının çocuğu Yüreğimin ne alemde olduğunu Ben de bilmiyorum, bilemiyorum Belki, karanlığın bekçisi; Bir gece baykuşu... Belki, sokakta donarak ölen; Bir garibanın battaniyesi... Kim bilir, belki de, platonik bir sevdanın Hiç bitmeyen hasreti... Bazen düşünüyorum hayatı, Belki bir yokluk, bir hiçlik, Sönmesi için yere atılan bir izmarit, Ütopyaların eksik kalmış saçmalığı, Hiçbir şairin anlatamadığı: Aşağılıkların aşağısı bir dünyada, Yaşanılan birkaç yıl... Belki de bir hiç... Dert ettikçe bu düşünceleri; Kendimden geçiyorum amansızca, Bazı sözler geliyor dilimin ucuna, Bir tekerleme gibi dönüp duruyor dilimde: Ben bir hiçim, hiçler içinde Belki, bir itim, şehir çöplüğünde Varlık hiçe sarılmış, hiç sebepten Belki de hiç herşeydir, HİÇ' in özünde.... Tek olanın aşkına Herşeyin anlamına Ondan gayrisi hiç; Herşey O'nun ardında...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © musab eminoglu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |