"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Eleştiri

yazı resim

AB ve Politika

Şahingöz,'ben zaten söylemiştim!'demeyi sevmez.Umarımki endişeleri gerçekleşmesin.
Yazıyı okuduktan sonra,katılıyorsanız;ülkesini düşünen,sorumluluk sahibi bir vatandaş olarak yazı metnini siyasilere göndermeye ne dersiniz!

Başa Dön