Ben Suskun Sevdaların Şarkısıyım
Özlemin içimde yanan bir kandil / Ben suskun sevdaların şarkısıyım /
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Özlemin içimde yanan bir kandil / Ben suskun sevdaların şarkısıyım /
miş'li geçmişle kullanıyorum bazen fiilleri, / çok ısrar ederlerse /
Sen kanıyor kalbim sana yanıyorum işte / ürkek bakışlım bir serçe yüreği taşıdığın
En Ölümsüz Şi̇i̇ri̇ Yaziversem , / En Tatli Şarkiyi Mirildansa Dudaklarim ,
Çaresizliğimin Yedisi / Eskiden telefonun başında beklerdim aramanı / hep
Yi̇ne De Yaratici Tatli Bi̇r Hayal Olmali Beni̇ Sevi̇şi̇n , / Gözleri̇mle Görsem
gülmekle ağlamak aynı evi paylaşır / ama nerdeyse hiç görmezler birbirlerini
öperim dudaklarından adını okurken / şiirlerin kalbinden söktüm mısraları /
İçte Bi̇r Şey , Oldukça Varlikli . / Hep Ön Planda Olmak İster