"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"

Şiir > Aşk ve Romantizm

olumsuz

O Gece

Çoğu hikâyede olduğu gibi soğuk bir kış günüydü; / Dışarıda gezebilelim diye ayaklarımızda

üzgün

Yoksan! Neredeyim

Bir yabancı gibi kolunda uyurken, / Rrüyamda bir başkasının adını sayıklarken,

nostaljik

Çay Buğusu

Süveyda çağlarından süzülürken ah demi / Çayımın siyahında sürmedir segâh demi

nostaljik

Bedel .

Gözlerin zehr-i mar olsa / Tereddüt mü alır içerim /

olumlu

Sahibimsin

Sen gönlümün,sen kalbimin,sahibisin sahibi / Benim sözüm olmaz,sahibim sensin, /

olumlu

Sen Gibi

...bana Verdi̇ği̇n Çi̇çeği̇n Gölgesi̇ndeki̇ O İnanilmaz Koku / ...hayat Veren Yudumladiğim Su Gi̇bi̇

üzgün

Neyleyim

Neyleyim / Bulutlar kapladı gökyüzünü siyah siyah / Fırtına bekleniyor

Başa Dön