Sen Koy Adını
Ne yapsam faydasız, biliyorum... / İki arada bir derede, çıkışı olmayan bir yerdeyim
"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"
"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"
Ne yapsam faydasız, biliyorum... / İki arada bir derede, çıkışı olmayan bir yerdeyim
YAĞMUR GİBİ YÜREĞİME DÜŞEN GÜZELLİK / Geriye dönüş yok artık /
Baharsın ömrümde bitmeyen yazsın / Renkler içinde saf renk beyazsın /
Görsem seni, yıllardır ayağımın altında gezdirdiğimi san- / dığım dünyam başıma yıkılacak biliyorum.
Ben hep yarım sevdaların adamıyım, / Sevdalarımda,yarını hiç olmayanım, /
Hiçbir şeyim, hiçbir yerim kalmadı gidecek! .. / Sana geldim yalınayak..
Adem’in yüreğinden Havva’da somutlaşan. / Bin yıllar öncesinden bugüne çağlar aşan.