Bır Yalanmıs
karanlıklardaki yolumu / uçurumlara düşürmekten korktum / yarınları görmekten endişeli
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
karanlıklardaki yolumu / uçurumlara düşürmekten korktum / yarınları görmekten endişeli
ORTAK YÖN ADI AYRILIK / Aslında ortak yönlerimiz çok derdik ikimiz seninle ;
Bu akşam yine içimde bir hüzün var, / Bıraktın gittin,yalnızım vefasız yar,
Vakit gece karanligini sabahin aydinligina birakmakta / Kisin beyazlari coktan ilkbahara göz kirpmis
Sana ne zaman yazmaya karar verdim, hatırlamıyorum. Belki de içime attığım ilk cümlede başlamıştı bu yazı…
sabaha kadar içilen sigaralar / yüreğe basılıp söndürülen izmarit /
Tek ışık rüyalarımda, bir umuttur bekliyorum. / Her sabah kalktığımda, hüsrana uğruyorum.