"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"

Şiir > Aşk ve Romantizm

üzgün

Ey Yar!

Ey gözyaşı Bârân.. / Perçeminden dökülen ürkeklik, bilmem ki nereye düşecek.? /

üzgün

Ayrılık Vakti

şaKa gibi birlikteliklerin gerçekmi gerçek gidişlerini gördüm / Oysa omuzunda başım bi ömür

üzgün

Yok\_sun

Çaresizliğin ilacı yok / Senden Başka! / Hastalığıma Nice doktorun

karışık

İlk ve Son

Kopardım yüreğimde açan bütün çiçekleri / Mevsimlik mutluluklar yerine günlük acılar eşlik etti

üzgün

Haykırış

gözlerin gözlerimle buluştuğunda / zaman yavaşça akıyor / gözlerim seni

nostaljik

Bizi Kimse Yargılayamaz

Beni Allahtan Başka Kimse Yargılayamaz / .............................................................................................................. / Gelişinle başlamamıştı

Başa Dön