"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"

Şiir > Aşk ve Romantizm

nostaljik

Ben ve Sen

Gözlerin de beni görüyorum, / Gördüğümü anlayınca ben, / Beni

karamsar

Gidiyorum

Gidiyorum işte şehri azaptan / Dalgasız kalsın üryan / Gereksiz

nostaljik

Ne Demeli

Ne demeli şimdi / Cırcır böceklerine / Soluksuz ötüşleriyle uykusuzluğuma

umutlu

Gözlerin

Ve sen gelip geçersin içimden... / O hayata ve bütün rezilliklere inatla gülen

nostaljik

Katre

tane tane konuş benimle / öyle ki / orada başımın

olumsuz

Bedbah

Bedbah bu halim; / Biliyorum yakışmıyor adam olana. / Tartışılırken

üzgün

Sensizlik

SENSİZLİK / Geçmiyor günler sensizken / Yapamıyorum hiçbir şey sensiz

Başa Dön