"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Şiir > Kent

üzgün

Antakya

gezindim eski fransız sokaklarında / bıçakla yardı pıhtı yaralarımı /

olumlu

Kars Eli

Minnetimiz yoktur ağaya, beye / Dağlardan yücedir başımız bizim /

olumlu

Ankara

Ne iklimden yana talihi vardır / Ne topraktan yana /

Başa Dön