"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Şiir > Kent

üzgün

İstanbul

İSTANBUL / Kaç aşık sokaklarında ah-landı kimbilir? / Kaç köşebaşında

üzgün

Şehir

Sessizdi şehir, kasvet çökmüştü üzerine. / Bir şeyleri bekler gibiydi, uzun zamandır. /

üzgün

Hüzün

hüzünler kol gezer sokaklarımda / ayaklarım bir kuru dal gibi kırılır

Başa Dön