Şiir
Kadındı
KADINDI / Kadındı şarap tadında bir kadın; / Ellerinde kaplanın
Ne Hüzün ki Nedamet Akışında ki Acıda!
Gitmişti ellerimden artık sıcak akışın / Tebessüm içinde eksilmedi o bakışın
Kadınlar...
Siz, gökyüzünün en az yarısına ortak, / Siz, ürettikçe daha çok güzelleşen kadınlar,
Bende
BENDE / Her şeyi güçleştiren nedenlerin / tümü bende
Umrumda Degil
sen beni yakacakmışın / umrumda degil / yaptıklarımı anlatacakmışın
Hoşçakal
Dostum.... Ne büyük bir sızıymış, hasretle yanmak... Ne ağırmış sevdiğinden bir damla vefa görememek. Ama yine
\_\_\_\_\_\_@aruzsuz\_rubâiler \*\*\*\*\*
kulpsuz bir çömlek gördüm pazar yerinde bu gün / oturmuş bir köşede ağlıyordu
Neden
Gözleri̇n…! Ni̇ye Bukadar Güzel / Bakişlarin Ni̇ye Bu Kadar Deri̇n /
Ay Soyunur
buğusunda işvelenen gözlerin, / dans ederken gecenin koynunda, / önümde
Berduş
dalganın kıyıya vurması gıbı / carpıyor duslerım sozlerıme / balıgın
Jilet
. / .. / Hadi durma, bilekle jiletlerini
Kümeler
Son Eklenenler
-
01
-
02
-
03
-
04
-
05
-
06
-
07
-
08
-
09
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20




