Hüzün Melodisi...
Üçüncü kayboluşda / Üçüncü Merakda,Uyandım / Seni seslendim,Şiir yaşlıyım şimdi
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Üçüncü kayboluşda / Üçüncü Merakda,Uyandım / Seni seslendim,Şiir yaşlıyım şimdi
Öyle bir zaman geçti ki sensiz. / Sana olan özlemim hala,

BAYRAK / Ta orta asya dan zuhur eyledi / Güneş
Öyle bir iksir ki dört harf, iki hece bir kelime. / Bulunmadığı yerde
Çorak toprağında ayak izlerim / Dert görmüş diken görmüş ellerim /
Nergis bakışlarının esiri olalı gönül. / Lâle haset, sümbül kırgın, ateşler içinde gül.
birinci gün / odamdaydım / koltukları kabarttım /
hani bütün trenler sana gelirdi, / ne bir düdük sesi var,
KOZLU MADENCİLERİNE / karanlıktı çocuklukları / akşamları kara bir yüzle
Kimler göçüp gidiyor yanı başımızdan / Ölmek diye bir şey var dünyada
tek elimle kaldırdım gökyüzünü, / mikropları bir yere gömdüm, /
//Ne kadar kaçıp gitsem de yüreğinden / Firarım yine gözlerine yar...//