"Bu saatte hala uyanık olanların ya derdi büyük, ya da ertesi günün derdi hiç bitmeyecek." - Dorothy Parker (kurgusal)"

Gel de

Gel de söndür meyl-i gafletim benim..

yazı resim

Hasretinle uyuştu emaneti ceddimin,
Gel de öldür hakk-ı tevfizim benim..

Adını andım, tânında sabahımın,
Gel de alınsın tadı, lisân-ı kur’an’ın.

Sözlerinle avundu yaşamı hissimin,
Gel de doğsun nur-u alemim benim..

Bir yol gittim Saadet-i ebedî’ye,
Gel de olsun uhuvvet-i islâmiye.

Gurbetinle tutuştu meşalesi ömrümün,
Gel de söndür meyl-i gafletim benim..

Yorumlar

Başa Dön