Yarım Temmuz Günlüğü -1-
Duvarın içinden geçebilir miyim? Sen yanımda olsan belki. Dışarı çıkacağım. Kasabayı kurtlarla kuzular basmadan önce.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Duvarın içinden geçebilir miyim? Sen yanımda olsan belki. Dışarı çıkacağım. Kasabayı kurtlarla kuzular basmadan önce.
En Karanlık Noktası İnsanoğlunun, En Aydınlıkta Kalanıdır
Gerçeği bulduğunu söyleyenler, gerçeğe ihanet edenlerdir.
Beni ancak yazılarımı okuyunca tanıyabilirsiniz, en güzel açıklama satır aralarında zaten.
İstanbul
Ö.Asaf, E.Ayhan
Bilemiyorum