Dilerim, tüm yaşamınız boyunca yaşarsınız. -Swift |
|
||||||||||
|
Yeniden hissediyorum biraz Kaldığım ve gittiğim yerleri Halihazırda ağlamasam dahi Ağlayacak gibi olmaktayım Gözlerimin bebeğinden belli Sustum, durdum ortada kaldım -Bir kalp ki siz ona Yürek de diyebilirsiniz- Yapıştığı yerden sular akıtıyorum Siz bu sızıntıyı iyi bilirsiniz Sinir uçlarıma yağıyor Anlatacak olsam şiir veya öykü Karalama veya taslaklarım ile Üstüne düştüğüm lavanta bahçesinin Oyuk açacağım yerinde Hep ama hep, her seferinde Bir çiftçi ağlıyor Ben de donup kalıyorum Bedenim havada, ruhum havada Aklım lavantalarda Bak! Gidişindir bu Arabaların bıraktığı toz Sevmemek benim yanımdadır Haksızlık ve olmayan bir takım şeyleri. Bu şeyler Bana benzeyen ülkemde Ya da benim benzediğim Asfaltsız ve patırtılı yolların Hafızasında durmaktadır Acı, güzel koku, yangın yeri sıcaklığı Üstüm, üstüm, üstüm! Üstüm başım kül kokulu toz toprak Üstüm, üstüm, üstüm Ben o gece o saçağın altında Çok üşümüştüm Belki de bundandır ülkemi bu şiire katmam Neden sonra gidişin Bir kalbi daha yerine takıyor Bazı şeyleri yeniden hissedip kırılsın diye mi? Gidişin üzerime toprak atıyor Belki çiçek ekmektedir diye düşünüyorum Yokluğun gidişinin evladıdır Gidişinin elinde çiçek yoktu hatırlıyorum Çiçek olsa olsa başka bir şehirde Başka bir saksıdadır Tek başıma, köhneleşmiş zihnimle Gidişine babalık yapamıyorum, olmuyor! Sanırım ülkemdeki çocuk ölümlerine Bir yenisi eklenecek Benim yüzümden Gidişin etimden tırnağımı dahi söküp götürdü Biliyorsun parmak uçlarımı yaraladığımı Her ne anlatıyorsam uyuşmasındandır O gece üşüyen ayaklarımın Unutmuş olduğunu düşünüyorum Beni o saçağın altında o gece Nasıl da bir kaldırım kenarına bıraktığını Çocuklar gibi ağladığımı.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ekrem Naif Tek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |