"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"

Şiir > Aşk ve Romantizm

karışık

Ölürsem

"Ölürsem" / Kötüde seçimi bilmezdi ama / İyide tek şıktı

üzgün

Gece Nöbeti

Daha az seviyorum seni.. / Giderek daha az.. / Unutur

üzgün

Gitme

Alışık değilim ben öyle gitmelere, gelmelere. / Zamansız, anlamsız, vedasız... /

olumlu

Mihengim

Sahilin sessizliğinde, / Mehtabı yaşarken; / İçtenliğin ve zarafetin,

üzgün

Gittin

yalnız kaldım,tenhalar sordu beni / sen gittin ve ben ışığımı kaybettim

Başa Dön