"Tanrı, dünyaya komedi yazmış, ama eleştirmenler hep tragedya arıyor." - Woody Allen"

Şiir > Aşk ve Romantizm

olumlu

Mihengim

Sahilin sessizliğinde, / Mehtabı yaşarken; / İçtenliğin ve zarafetin,

üzgün

Gittin

yalnız kaldım,tenhalar sordu beni / sen gittin ve ben ışığımı kaybettim

üzgün

Ahu Gözler

Ahu gözler beni mest eder bir bakınca can-ı gönülden / O gözler buğulu

olumsuz

Bittin...

Bazı şeyler başlamdan bitermiş / Seni tanıdıktan sonra anladım /

nostaljik

Ayrılık

Ben ne zaman yalnız kaldım, bilmiyorum / Ne tuhaf, vaktim olmazdı

nostaljik

Aytanem

AYTANEM / Gözleri gözleri ay gölgelim / En guzel ezgileri

olumlu

Pervaneyim

PERVANEYİM / Yıllardır kalp kavuran sevda güneşindeyim; / Nasıl yanmam,

olumlu

İki Mai

Senin adın mavi, benim gözlerim / Sen deniz oldun, ben gökyüzü

üzgün

Ayrılık...

giderken demiştin ya istersen devam eder bu aşk diye / edemezdi sevdiğim

üzgün

Bombay

Bu gece üşürsün belki / Burada rahatım iyi / Belki

üzgün

Hevesli

Sen aşkı ne sandın, çocuk... / Her sene pastanda üflediğin mum mu...

Başa Dön