Elveda Demek Olmaz
Yeni merhaba dedik,elveda demek olmaz / Bir gidersen sevgilim,bil ki bu kalbim dolmaz
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Yeni merhaba dedik,elveda demek olmaz / Bir gidersen sevgilim,bil ki bu kalbim dolmaz
Buz tutardı umutlarım, / Karanlığında gecenin… / Bilmezdim aşkın burkulduğunu,
Bir gün ararsa ellerin, ellerimi. / Rüzgarın bulutlarla buluştuğu yere bak.
Aldım elime kalemi,yazıyorum seni baştan / öyle bir kalp çizdim sana,nasibin olacak aşk'tan
Daha öncede demiştim uyku ölümün kardeşi , tuhaf geliyor ölürken bile sevmek seni . Bu his
' En Çok Gözlerini Sevmeli Bir Kadının '' / En çok gözlerini sevmeli