"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Şiir > Aşk ve Romantizm

karamsar

Tabuttaki Seni

...kalesi̇ Başkasina Açik Gönlü Zaptedemezsi̇n / ...rengi̇ Bozlaşmiş Akarsulara İhanet Olur

üzgün

Gel 'Me

\] Gelme çocuk;boşluklarım düşmen için yaratılmış,bir tuzaktır.Gözlerimin yeşilinde bitersin...Sesimle cümle şarkıların hüzzamları gizlenir...duyarsın içlenir,içlenince ağlarsın.Dallarıma kuşlar

Karışık

Hicrandır o

Aşk mı dedin? / Sahi, / Böyle ayrı mı yazılır? / ​Hicrandır o, / Hicran... /

karamsar

Umutlar

Umutlar / Bu günlerde yıllar / Çokça ağırlaştı üzerimde

Başa Dön