"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Şiir > Aşk ve Romantizm

üzgün

Dargın

Gönül sarayımda sırla yaşayan, / Sevdamı söylemez, dillerim dargın. /

nostaljik

Seninle...

Ezberim oldun sen benim… / Çocukluğum, / Gençliğim…

olumsuz

Saat...

Ruhum senindi, / Karanlığa gömüldüm, / Saatin kadranında her dakika

olumlu

Ruhum

Ruhunu ruhuma kattığım, / Göğüs kafesimde bir kuş / Seni

olumlu

Sen Varsın

Heyecanım, gönül yoldaşım, / Sevdigim.... / Gençligimde şiirler yazardım sana.

Başa Dön