Anlamı Yoktu Üzülmelerimin!
güneşin sırtı çok oldu içime dönük, / karanlıklar ne zaman biter diyorum, bitmiyor!
"Gelecek, şimdinin geçmişidir, sadece biraz daha pahalı ve daha az kullanışlı." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
"Gelecek, şimdinin geçmişidir, sadece biraz daha pahalı ve daha az kullanışlı." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
güneşin sırtı çok oldu içime dönük, / karanlıklar ne zaman biter diyorum, bitmiyor!
Ne söylesem bir kar etmeyecek sana / Sen uzaklardan uzattığın o umutlarla
bir şarkı paylaştın, / sözlerinde ben vardım. / ama adımı
Önce kendine verilmiş sözlerin ülkesiydi gezdiğimiz / Hüznün paylaşılmamış sularıydı kürekler çektiğimiz
seni diyorum seni / içimdeki dağ nergisi, / seni diyorum
Bekle sevgilim geliyorum hasret uzun yola çıktı bu gece / Ay doğmuş gökyüzünde,
UNUTULMAMIŞ GÜZELLİK / Açıyorum yıllardır açılmamış bir sandığı / İçinden
\]Birkaç gazete kağıdından soframız / Birkaç domates dilimi / Birkaç