"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Şiir > Aşk ve Romantizm

üzgün

Giderken

şimdi burda ağlamayacağım / gözyaşlarımı yanıma aldım / vardığım o

nostaljik

Korkmuyorum

Kurdu kuşu tanıtmadı anam bana / Şarkı türkü söylemedim çocukken hiç

nostaljik

Bir Dosta

Hani bazen bir dağın üstüne bir yıldız konar ya, / Dalarsın sebepsiz,

düşündürücü

Tuzak

Karanlığın içinden bakıyorsun / Mavi mavi. / Mavi, enginliğin rengi

üzgün

Yalan Sevgilim

sensiz yaşamak cok zormuş sevgilim gittin de anldm biliyormusun sen benim canım cok acıtı gidenken şimdi

üzgün

İtiraf

Yoruldum her çalan kapıya sen diye koşmaktan. / Yoruldum her telefona sen diye

Başa Dön