"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"

Şiir > Bireysel

üzgün

Özlem

hasretler yakıyor yüreğimi / için için yok ediyor beni /

nostaljik

Bir Yol Hikayesi

kartalların uçuştuğu otobanlardan geçtik beraber, / ben başımı cama dayayıp şarkı söyledim içimden.

nostaljik

Bendedir

ne uzun yollar / ne de ayaz ve ıssız gecelerde yaşadım gurbeti...

Başa Dön