"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Şiir > Lirik

nostaljik

Çakır

Lalliginin tesellisi gözlerin / Çakır.. / Kaç mercan varsa derininde

olumlu

Sitem

Seni dinlemeyi severim bilirsin, / bu ülkeyi sevdiğimi de bilirsin, /

üzgün

Gitme

Gitme...Yüzümden ayrılık okunur/ Yarım kalan Aşk'ın sitemi/Gün gelirde/Hasret rüzgarıyla/kırmızı güller muhtaç yüreğine,dokunur.Dersin../Bittimi yoksa!. /

nostaljik

Miras

A?aç dik, / Sonuna kadar / Göçüp te gitti?inde

üzgün

bak kanamıyo artık

kırıldı kalbim / kalmadı dünyanın ihtişamı gözümde. / bir kalb

Başa Dön