Hayatın Nefes Alıp Veriş Şekli!
etkisi derin olan şeyler unutulmaz..ben hatırlıorum..öyle güzeldi ki nasıl unutulur..unutma eylemi tarifsiz kaldığında çok güzel görünüyor..unutamama
"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"
"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"
etkisi derin olan şeyler unutulmaz..ben hatırlıorum..öyle güzeldi ki nasıl unutulur..unutma eylemi tarifsiz kaldığında çok güzel görünüyor..unutamama
Görgü tanığım yok ki / bu gönül yarasını senin açtığına inandırayım
Ne sen bilirsin / Nede ben / Bu özlem, bu
EĞİRDİR MEYDANINDA İKİ AĞAÇ / İki ağaç / Eğirdir meydanında
Ne hicran ki gölgesi inletiyor ahıyla / Katrelerde kalan muradın feryadıyla
Gurbet elde gün geçmiyor, / Yarim özlemiş, ağlıyor. / Ayda
bütün söylenenleri ardımda bıraktım / kulağımı tıkadım bütün yalanlara /
Gözyaşlarımı unuttum ben anne, / Son kez ne zaman aktılar, /
-I- / Arsız kahkahaların yükseldiği semalarda / Sarhoş pespayelikler yer
Ne bendim senden giden, / Ne de sendin ben de kalan...
Sana kuru iki kelime bırakıyorum / Bir gün hatırlarsın /