Hayatı Sevda Adına Demleyerek…
Yaşadığım hayatı sevda adına demleyerek / Doyasıya içmek geliyordu ta derinliğimden
"Yazar olmak, hayatın sana fısıldadığı dedikoduları yüksek sesle haykırmaktır. Tabii, kim dinlerse..." – Dorothy Parker"
"Yazar olmak, hayatın sana fısıldadığı dedikoduları yüksek sesle haykırmaktır. Tabii, kim dinlerse..." – Dorothy Parker"
Yaşadığım hayatı sevda adına demleyerek / Doyasıya içmek geliyordu ta derinliğimden
Hani bir mevsim geriye bakarken / Sen çocuk / Ben
Kır beş milyon nüfusuyla / Yücedir Türk, ulusuyla / Hazırdır
Ne kışlar gelir geçer ömrümüzden, / Ah ne yazlar /
Boşa esmez rüzgar boşa düşmez yaprak / Bülbülün ah ettiği gül sayesinde
gülüşünü esirgersin yüzümden / bu mu sevda karşılığı sevdiğim /
Sabahlara kadar semaya bakıp, / Gökte yıldızları saymak isterim. /
Baharları çağrıştırır gözlerin / Üzerime mutluluklar serpiştirir sözlerin / Gönlümde
Sevda bahçesinde ürkek ceylanım. / Ruhumda tütenim, damarda kanım. /
İki ezeli sırdaştınız. / Yıllar yılı ayrılmadınız. / Değince birbirinize,
Diyorlar ki,vatandaşın mutfağında; / Gaz yok, / Tuz yok.