"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Şiir > Yaşam

nostaljik

Her Yaz

Neydim,ne oldum, ne olucam derken / bende bilmiyorum / geçmiş

üzgün

Babam

Dallarımı kırdılar, / Yüreğimi yaktılar, / Ömrümden ömür alıp

karamsar

İzler

Dün yine düşündüm,gece boyunca. / Hayatta neler geliyor,insanların başına. /

üzgün

Unutuldum

**Ne arayan var, ne soran?** / **Bir köşede unutuldum.** / **Seven kâlbim oldu vîran** / **Bir

olumlu

Vatan

Vatan diyip nice can verdi şehitler. / Nur kokuyor şehit kanı göklerde.

Başa Dön