"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"

mehmet avcı

Özledim

çocukluğumu,gençliğimi,ilkokulda giydiğim siyah önlüğümün arkasındaki paleti özledim

Ey Sevgili

Ey sevgili!Seni bıraktım ayrılığın kollarına.Çok zordu seni bırakmak.Lakin,seni bırakışım seni bekleyen son umut oldu içimde.yanındayken hep beni fark etmeni istedim.Fark edilmek ayrılıkla belki mümkün olacak.Belki tükenişimi senden saklamak içindi bu ayrılık.seni senden son talebimdir bu gidişim.

Başa Dön