Bu kitap çok gerekli bir açığı dolduruyor. -Moses Hadas |
|
||||||||||
|
Nedeni basitti. Tuncay Şanlı çok başarılı bir futbolcuydu ama kötü bir teknik direktördü. Öyle ki; daha önce de takımın başına geldiğinde, oyuncuları kontrolü altına alamıyor, onlarla tartışıyor ve takımı bir arada tutup yönetemiyordu. Haliyle yine benzer sonuçlar olacağını düşündüğüm için başarılı olacağına ihtimal vermiyordum. En başlarda aldığı başarısız sonuçlar, beni haksız çıkarmıyordu. Fakat sonraki maçlarda gördüm ki, en derinden, sessiz sessiz, takımı baştan yaratıyordu Tuncay. Kendine güvenen, iki üç adım sonrasını planlayan, hemen öyle pas vermeyen, vereceği pası düşünen, top ayağına geldiğinde korkmayan, şut çekilmesi gerekiyorsa, kim olursa olsun, şut çeken bir Sakaryaspor yaratıyordu Tuncay. Bugünkü Çorumspor galibiyetine bakacak olursanız, karşısındaki oyuncular çok daha yetenekli… Fakat Sakaryaspor galip geldi. Niye? Hiç alışık olmadığımız, çok koşan, azimli, hırslı, top kaybetmeyen, saldırdıkça saldıran bir Sakaryaspor gördük ilk yarı. Beraberinde de erken gol Çorumspor’u afallattı. İkinci yarıya bakarsanız, Çorumspor kendine geldi, topu daha çok kontrol etti fakat sonunda defans yapmayı öğrenmiş bir Sakaryaspor gördük… Yetmedi, ani açıkları nasıl sonuçlandırabileceğini bilen bir Sakaryaspor da gördük ki, bu; hem Tuncay’ın hamlelerinin doğru olduğunu gösteriyor, hem de oyunculara sonraki maçlar için güven aşılıyor. Fazla uzatmaya gerek yok. Doğru liderler, başarı getirir. 2006’dan beri süper lig yüzü görmeyen Sakaryaspor yönetimi, tekrar süper lige çıkmak ister mi, istemez mi ben bunu bilemem. Bildiğim tek şey; Tuncay Şanlı, farklı hamleler yapmayı seven bir teknik direktör ve elindeki oyuncuların en iyi potansiyellerine ulaşması için de mücadele eden bir lider… Eğer yönetim; süper lige çıkmak ister, oyuncular Tuncay Hoca’yı dinler ve Tuncay Hoca da aklındakileri bu maçta olduğu gibi sonraki maçlara yansıtabilirse, geleneksel play off’a kalıp elenmek yerine, direkt ikinci sıradan süper lige çıkmamak için hiçbir neden göremiyorum. Hem Tuncay Hoca’yı, hem de Sakaryaspor oyuncularını tebrik ediyor, bugünkü şahane maç için kendilerine teşekkür ediyorum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |