"Kelimelerin gücüyle dünyaları değiştirin."

Eleştiri

İnsan Seçmek…

Hiçbir insan, kimlerin çocuğu olarak nerede ve ne zaman doğacağını seçmez. İstese de seçemez. Gerçek böyleyken, insanın nereli olduğu, rengi ve kökeni hata olamaz, olmamalı. Suç, hiç olmamalı. Teorik olarak bu yaklaşımı doğru bulanlar çoğunluktadır.

Feodalite, Demokrasiyi Sömürüyor!

Yakın geçmişteki şeçimler esnasında şahit olduklarımız, bana bunları düşündürttü. Korkarım ki, bir sonraki seçimde de, ondan daha sonraki seçimde de ortam yine böyle olacak.
Bu yazı güncelliğini koruyacak.

Kaçmak İstiyorum Buralardan

Türkiye'de durmadan eğitimin öneminden, eksikliğinden, şart olduğundan söz ederiz. Annem her zaman "Eğitim cehalet alır, eşeklik baki kalır" derdi. Çok da doğru söylermiş
İnsanlara okuma yazmayı, hesap yapmayı öğretebilirsiniz. Böylelikle cahil kalmazlar ama davranışlarını değiştirebilir misiniz?
Davranışlarımız bize ailemizden geçer. Ailenin değerleri, ebeveynlerin önem

Başa Dön