Bende Kalan Gözlerin Kalbimin Pusulası
akşamın pembe avuçlarında sarı bir yaprak / imlası bozulmuş bir dağın söylediğidir
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
akşamın pembe avuçlarında sarı bir yaprak / imlası bozulmuş bir dağın söylediğidir
Bak görüyor musun? Benim tatlı süt küpüğüm...Bir nefes kadar yakınlaştım,sana.Özün gereği henüz tarak görmemiş saçlarını okşuyorum
Umut yolculuksa, bende bir yolcuyum / Sessiz patikalardan, geçiyor şu yolum
kapalı çarşı dudakların, kalabalık ve renkli / susma. Dilimde kurur kelimeler
\*İstersen sevme beni, / Gerekirse ağaç olurum. / Uzatırım yapraklarımı
GÖNLÜMDEN GÖNLÜNE RIZA VAR MI? / Dünya boş sensiz kaldığım her bir saniyede