Senden Öğrendim...
Senden öğrendim güvenmemeyi, / Ağlarken biri için,arkanı dönünce gülmeyi, /
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Senden öğrendim güvenmemeyi, / Ağlarken biri için,arkanı dönünce gülmeyi, /
beni yine sözlerinle öğütüyorsun / kalan telvemde sana bir fal göstermem için
...saatleri geri alıyorum..birazdan yeniden sevişmeye başlayacak gözlerimiz..dudaklarımıza tastikli imzalar atacağız..rüzgar okşayacak tenini..söylemeyi unuttum, rüzgar gerçekte benim
Aşkı yazmalıyım, Aşkı anlatmalıyım. / Çiçek renkleri olmalı yazılarım /
Elleri toprağa dokunarak büyüdü hayata / Dilinde bereket yağmurları... / Gözleri gökyüzünden
Bozkırlarda yanlız boy veren / Kaktüs çiçeğiyim ben / Pes
kuyruğunu değiştiriyor gün / eskisini sıyırıyor üzerinden / şahane görünüyor
Tutkuların Müebbet Esareti / (Kadın) / "Takvimler baharı müjdeliyor sevinçleri
Hüznü toplayıp toplayıp içtim bu gece / Adın, bir kez daha döküldü dudaklarımdan.