Şuh Vadesinde, Pus Oldu Gözlerim
Şuh vadesinde, pus oldu / Tedarikliyim eskimeyen aşktan / Hüzün
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Şuh vadesinde, pus oldu / Tedarikliyim eskimeyen aşktan / Hüzün
İnceden inceye kan damlar yüreğime. / Tüm heveslerim üstüme çökmüş, /
**gittiğinde mevsim zemheriydiprefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /** / **aradan yıllar geçti,ama mevsim hala zemheri**
prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" / / (MEKTUP) / Gecelerden daha yoksulum / Sığınacak ne
Sensiz hissetmiyorum havayı,soğuğu ne de tenimi yalayan yağmur damlalarını.Boş bakıyor gözlerim,kalbim teklemiyor.İçinde sen olan İstanbul’u özledim
Her adımda seni arar kurumuş dudaklarım / Karanlık sokaklarda türkü söylercesine