"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Şiir > Özlem Şiirleri

üzgün

Mektup...

prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" / / (MEKTUP) / Gecelerden daha yoksulum / Sığınacak ne

üzgün

Sen Olan İstanbul

Sensiz hissetmiyorum havayı,soğuğu ne de tenimi yalayan yağmur damlalarını.Boş bakıyor gözlerim,kalbim teklemiyor.İçinde sen olan İstanbul’u özledim

nostaljik

Her Adımda

Her adımda seni arar kurumuş dudaklarım / Karanlık sokaklarda türkü söylercesine

nostaljik

sen

Sensizlik Baskosede Oturur / Okyanus Aksamlarinda.. / Soze Konu Ne

olumlu

güzelleme

ağladığını görmediydim hiç / ağlarken daha bir güzelsin / boynuma

Başa Dön