Ne Ses Yeter, O Nefes ki Aşka Hasret Çeker!
Evet, akıp gitmeliydi zaman / Lamekan olan bir sevdanın firkatine erişene kadar
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Evet, akıp gitmeliydi zaman / Lamekan olan bir sevdanın firkatine erişene kadar
Yeniden; / Denenmişi denemek / Çaresizlikmi,Ölmekmi? /

Sana yazacağım her mısraını şiirlerimin / Bazen karanfil kokulu,bazen ürkek ve korkulu
Beyzâde bey oğluyum diye kasılır. / Bürokratın oğlu, / Dairenin
Düşüyor / Her ne kadar dilenmese de / El, ayak
Üç karanfil üç meşale / Savaşı başlatmış deniz / Altı
Yudum yudum lezzettir damaklarda. / Bardaktaki sıcaklık,sohbetlerdeki mâna . /
Ay Mostarı terk etmeden / Çık ılık rüzgârla el ele /
Tesadüflere bırakmanın zamanı geldi. / Öğrendin; / her çabanın sonuç
Sesini duymak gelir içimden, / Seni düşünüyor gibi olmaktansa. /
Hüzzam makamını, / Zevkle dinleyen Hüsran; / Bana haber salıp,
...nereden Geli̇p Nereye Gi̇di̇yorsun Demi̇yor Hi̇çbi̇r Kadin / ...omuzuma Basip Gi̇den Kirmizili Hari̇ç