Sevmeyi zorlaştıran neydi?
Aşık olmayı...
Birini sevebilmeyi;
Kalemin çilesi neydi peki?
Kalp yerinde değil mi?

"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Sevmeyi zorlaştıran neydi?
Aşık olmayı...
Birini sevebilmeyi;
Kalemin çilesi neydi peki?
Kalp yerinde değil mi?