..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bütün sanatlarda insanı şaşırtan bir yan vardır. -Alain
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > İyileşme > İsa Kantarcı




7 Mayıs 2022
Beni Çapa Gibi Aşağı Çeken Bir Şey Varsa  
uyanış

İsa Kantarcı


fRKINDALIK


:GJJ:
Beni çapa gibi aşağı çeken bir şey varsa içimdedir, düşüncelerimdedir, eski bir yara izidir, eski bir aşkın yırtıcı gölgesidir, eski bir acının yüreğime saplı kılıcıdır.
Beni aşağı çeken benim içimde bir yere yuvalanmış bir karanlıktır, zihnimdeki bir girdabın kahpe gülüşünden kaynaklıdır.
Beni aşağı çeken başkası değildir, beni aşağı çeken başkasının hakkımda dedikleri, hakkımda yaptığı yorumlar, hakkımda atıp tuttuğu yalanlar değildir.
Herkes sözleriyle cennetini ya da cehennemini inşa eder.
Onların sözleri onları kapsar, beni değil.
Onların sözleri beni çapa gibi aşağı çekemez. Çünkü ben onları umursamam. Onları var saymam, ben içimdekileri, tavrımı umursarım ve onu kızgın bir kılıç gibi büyülerim bilerim. Ben içimi güçlendirecek şeyler yaparım. Çünkü ben kozmik ışığın yeşil bir parıltısıyım, sürekli çocuk.
Ben zihinsel kapasitemi onların çürük ve kof ve karanlık anlayışlarına uzatırsam, ben onlara cevap vermeye kalkışırsam enerjimi israf etmiş olurum. Kalbimin, ruhumun, zihnimin mürettebatı gemide isyan çıkarır.
Ben onlara karşı hiçbir şey yapmam, gerek yok. Herkes kendini kuşatır mühürler yalan söyleyerek, pislik saçarak.
Beni yukarı çeken ne söylerlerse söylesinler asla çirkinleşmemek. Onların seviyesine inmemek.
Beni kimse aşağı çekemez, beni ancak yanlış düşüncelerim aşağı çeker, beni şeytan aşağı çekebilir; çünkü gözle görülmeyen bir varlık; ama ruhumun kamerası onu gösteriyor, karanlıkta bile. Beni aşağı çeken bir şey varsa ben onu bulup kulağından tutup dışarı atar ve ona siktir çekerim.
Bana kimse orospu çocukluğu yapamaz.
Yaparsa da kralını yapacak kuvvetim vardır. Ve benim yaptığım orospu çocukluğu öyledir ki onun ruhunun kurtuluşuna altın bir imza atar.
Çünkü ben fikri idareciyim dünyanın tepesindeki uzay gemisinde.
Ben o gemide şehrin belediye başkanıyım.
Ben tanrısal bilincin birbirine çarpan kılıç seslerindeki kelebeklerden bir tanesiyim.

Ben yenilmezim!
Ben kötülükle mücadelede fikri idareciyim.
Ben başkanım!

İsa Kantarcı



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İyileşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Genç Kızların İç Dünyası ve Dışardakiler

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Azmi, Bir Kadın, Bir Çocuk, Bir Bebek
Şeftali Bahçesinde
Dağ Köyünde Kız Kardeşler (Burma Kadayıf)
İlk Aşk
Teneke Surat
Saplantılı Aşk ve Yapayalnız Günler
İstanbul Sözleşmesi
Üç Kızın Yalnızlığı Yaz Gecesinde
Demir Kafes Kızları
İyi Kızlar Severken

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Göğsümde Ateş Böceği Gibi Parlayacak [Şiir]
Kapı Açan, Cebrail [Şiir]
Hayranı Olduğum Tek Şey [Şiir]
En Güçlü Yerin [Şiir]
Şimdi Yak Bir Sigara [Şiir]
Seni Mutlu Edeceğim [Şiir]
Birds And Girls [Şiir]
S. Kişmek ve Hayaletli Evler [Şiir]
Bir Kadının Gelişim Süreci [Şiir]
Remzi [Şiir]


İsa Kantarcı kimdir?

yazar

Etkilendiği Yazarlar:
jack london


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İsa Kantarcı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.