İddetini ödediğim hey gidi dünya!
Eğirmiyorum dertleri
Mehir biçtiğin bir yudum, mutluluksa mutluluk
Uzattım ellerimi
Gönül rızanla versen diyorum
Ne sen benden ileri
Ne de ben senden geri

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Hey gidi dünya!

İddetini ödediğim hey gidi dünya!
Eğirmiyorum dertleri
Mehir biçtiğin bir yudum, mutluluksa mutluluk
Uzattım ellerimi
Gönül rızanla versen diyorum
Ne sen benden ileri
Ne de ben senden geri