Annem beni bugün yeniden
Doğuracak olsa
Ağlayarak değil de
Gülerek gelsem dünyaya
Mutluluğumda ne tek bir artış
Hüznümde ne bir eksik olacak
Annem beni bugün yeniden
Dünyaya getirecek olsa
Ağzımda emzik
Mutluluğu resmederim
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Annem beni bugün yeniden
Doğuracak olsa
Ağlayarak değil de
Gülerek gelsem dünyaya
Mutluluğumda ne tek bir artış
Hüznümde ne bir eksik olacak
Annem beni bugün yeniden
Dünyaya getirecek olsa
Ağzımda emzik
Mutluluğu resmederim