"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Şiir > Aşk ve Romantizm

nostaljik

Neme Gerek

Artık sabah olmuyorsa ruhumda, gönlüme sızan gün ışığı, sızıdır demek / Sevdanın ateşi

nostaljik

Belina

Belina! / Çatlak ve susuz toprakta bir gül... / Yabani

üzgün

Gece ve Sen

Alabildiğine hırçın düşüncelerle boğuşurken / Sessizliğe gömülmüş seni dinliyor yüreğim, /

üzgün

Ayrılık

Ayrılık / Hani ayrılıklar yalandı. / Unutulmuştu geçmiş.

üzgün

Hep Aynı

Her akşam birbirinin kopyası. / Hava yine siyah, gözlerin yine mavi.

umutlu

Harap

![]() / Gel yükünü benim omzuma koy / Taşıyamadıklarını alıp

Başa Dön