Görme Beni...
Derdi gamınla doluyum hasretin har etti beni / Firakinle soldu yüzüm hicranın zar
"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
Derdi gamınla doluyum hasretin har etti beni / Firakinle soldu yüzüm hicranın zar
çok oldu şiirlerle selamlaşmayalı / anlatmayalı içimden geçenleri / karanlık
**prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /** / ****( *Neden yazdığımı sordun* )** /
Şimdi ben seni bana katıp, aşkımzı tertemiz bir süt gibi pastörize edip saklasam da, bilirim ki
Neredesin Şimdi? / Ayrılalı ne kadar oldu unuttum. / Özlüyorum
**( *Çok uzaklara gidiyordum* )prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /** / **Şoförün sakızı kadar uzadı