Meleğim Sınıfını Pekiyi ile Geçti
Kıskanırım seni, kim kıskanmazki ! / Seni gören melekler aynalara koştu,
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Kıskanırım seni, kim kıskanmazki ! / Seni gören melekler aynalara koştu,
O kadar zor ki bu hissi yazılara dökmek, yazdıkça bir kez daha hatırlamak inanılmaz zor… Farklı
Her seherde açarım gözlerimi dünyaya / Belki yanımdadır derim / Belki gerçektir derim / Gördüğüm rüyaları
Şimdi bu şiiri sana özlem kokulu / Açık mavi, kocaman kolları olan
Seninle soluduğum rüzgarlara hasretim / Bir kırık vazo gibi dağınık hecelerde