Türk Türk Türk…
Yüce bir soydanım, atam: OĞUZHAN / Kanım TÜRK’TÜR, canım TÜRK’TÜR, özüm TÜRK.
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Yüce bir soydanım, atam: OĞUZHAN / Kanım TÜRK’TÜR, canım TÜRK’TÜR, özüm TÜRK.
Belki hatırlamamak daha iyi geçmişi,biliyorum ki İstanbul'da hava her zaman güzel ama martılar her zaman tok
Okunsun Feti̇h Suresi̇ Çalinsin Feti̇h Marşlari / Önce Yüreklerde Körüklensi̇n Ateşi̇
New Orleans'lı bir siyahi kirpiklerin / Boğulmuş gözyaşlarında / Tutunmuş
***Ankara'da*** / *Sabahın alaca karanlığında* / *Halkım,* / *Halk ekmek kuyruğunda.* / *Sene : Dokuzyüz doksan
adamsendeci dolma uykularda / takıntıya yoğrulma kuytularda / obur karanlığı
Nerede o eski el değmemiş şeffaf sevdalar / Bir durakta otobüs beklerken rastladığım