Sadece kendin varsın gerçeği, Hâlâ öğrenemediğin. Deneyip görsen de, Kabul edemediğin. Anlayamayacağını seni, Sen kendini anlayamazken, Senden başka kimsenin.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
...
Sadece kendin varsın gerçeği, Hâlâ öğrenemediğin. Deneyip görsen de, Kabul edemediğin. Anlayamayacağını seni, Sen kendini anlayamazken, Senden başka kimsenin.